neděle 6. srpna 2023

Barcelona 6

 

Tak. Neděle. Nikam nepojedeme. Odpočinek.

Jenom teda s Jájou na nákup. Carrefour má kupodivu v neděli zavřeno, ale jedinou otevřenou večerku ve městě jsme samozřejmě našli snadno. Jenom nechápeme, proč neměli žádné pečivo. A hubič mravenců taky ne.

Kryštůfek mezitím uklízel u bungalovu a pěkně zametl tu špínu pod borovicemi. Na dlažbu před bungalovem a uvnitř něj. Tak to má být.

Pak se musí na bazén, protože nové plavecké rekordy čekají. Povedlo se. Já oznámil, že jdu plavat. Měl jsem v úmyslu strávit pětadvacet minut na svém meditačním kilometříku. Romča totiž odchází s Kryštůfkem na hřiště. To není rozpálené, protože je ráno a Hace calor (je zima). Španělé v deset třicet spí a plavčík má péřovku. Chlapci mmě vyvedli z rovnováhy hned na začátku, musel jsem jim změřit časy. Oni pak chtěli změřit můj čas. A pak mi chtěli změřit další čas, tak jsem je odbyl a pokračoval v plavbě. A skoro to i vyšlo. Vyrušení a prosba o pomoc s nezvladatelným batoletem přišly v době, kdy jsem měl uplaváno 875 metrů. Domů, jídlo, spánek, úklid. Peru (máme i pračku). Jdu si odplavat zbytek a hrdinně dávám 400 metrů kraulem v kuse. Plus 100 metrů prsa, abych se vzpamatoval. Nevíte, proč mě teď večer bolí ruce?

Odpoledne co? Přece nic! Teda jenom drobnost. Jedeme do města (El Prat de Llobregat) na hřiště. A jako jo, hřiště je super. Všichni si to užijeme, nakonec samozřejmě malinko nedobrovolně odcházíme (teda jako že Kryštůfek nedobrovolně odchází, totiž je odnášen), ale bylo to hezké. Dostal jsem volno, abych si do místní restaurace zašel na kafe. Usadil jsem se, asi desetkrát si v duchu nacvičil větu s luxusním přízvukem, navázal oční kontakt se čtyřmi setvírkami či číšníky a zase odešel.

Večer maličko nervózní, protože mi došla evropská data, na nichž moji hoši hrají datově náročné hry, takže se mi špatně plánoval zítřek. Jedeme do ZOO. Musíme vyrazit v 8:30, Jony obvykle nevstává před desátou, tak uvidíme. Musíme metrem s přestupem, před tím koupit lístky. Pak se stavit pro turistickou kartu, abychom měli vstupy do aktrakcí. A pak znovu do metra a ještě kousek pěšky. Bude to úplně v pohodě a žádná krize nenastane. Uvidíte!

Žádné komentáře:

Okomentovat